Powered By Blogger

lørdag den 4. maj 2013

IKEA hack

Kender I det udtryk? At "hacke" et IKEA møbel. Det betyder i al sin enkelhed, at man laver møblet om, eller bruger det til noget andet end det oprindelig var tiltænkt.

Dette er en "light" hacking af det klassiske (og billige) Lack bord.

Bordet er blevet pyntet med en sort folie rundt i kanten, og i midten er en duplo-plade limet fast. Super enkelt!

Ungerne er vilde med deres nye racerbanebord, og jeg kan godt holde til at se på det i stuen :)

Let og billig smutvej til leg og LEGO-byggerier :)





5 kommentarer:

  1. Ej hvor er det smart! Vi har sådan to borde som sofaborde og det ene har en forfærdige revne i, så måske jeg lige skulle lime en LEGO plade fast ;) hvor er folien fra? Kh Pia

    SvarSlet
  2. Hej Pia. Jeg er glad for, du synes om idéen :)
    Jeg har købt folien her: http://tapetogkunst.dk - da jeg skulle bruge en del, samt andre farver (hold øje med kommende projekter!) - men ellers har jeg set den sorte folie i bla. Silvan :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super :) Og hvilken lim har du brugt til LEGO pladen? kh Pia

      Slet
    2. Så lykkedes det mig at få lavet et bord :)
      http://kreativepips.blogspot.dk/2013/09/mathias-2-ar-1.html
      God weekend. kh Pia

      Slet
  3. Brugbart og sejt bord. Sikke et super fif!

    SvarSlet