Powered By Blogger

torsdag den 25. april 2013

Fødselsdagsbluser!

Hvad er nu det for noget - fødselsdagsbluser? I har garanteret hørt om det, for det er jo (desværre) ikke mig, som har fundet på det. Jeg er bare faldet pladask for ideén!

Så det er starten på en ny tradition herhjemme :)

Om morgenen på ungernes fødselsdag, bliver de vækket med sang, flag, en bolle med lys i. Og dagens første gave må åbnes i sengen - det er nemlig fødselsdagsblusen!

Indtil videre er det kun blevet til to, men den tredje kommer snart ;)

Jeg synes det er en super hyggeligt - og bare rolig, jeg har lovet min mand at stoppe traditionen, så snart ungerne finder det mere pinligt end sjovt ;)


Juniors bluse med LEGOmand og 4 tal


Minis allerførste fødselsdag blev markeret med en body



Både bluse og body er købt i H&M, og så har jeg klippet strygestof og sat på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar