Powered By Blogger

onsdag den 9. oktober 2013

Afslag - Nej tak!

Sådan et skilt vil jeg gerne have. Til min mailboks. Eller noget. Ligesom et spamfilter. De skal bare sorteres fra skal de, de forbandede afslag. Specielt dem, der kommer fredag eftermiddag lidt i 15, og hvor man lige når at læse dem, inden man henter sine børn, og hvor afslaget er afsluttet med ”God weekend!”. Øh, for hvem? Du kan måske holde en god weekend nu, hvor du tilsyneladende har gjort dit job, men jeg kan så starte min weekend med stadig at være arbejdsløs. Mange tak. Det blev jeg da virkelig i godt humør af at læse. Forbandede smartphone der gør, at jeg overhovedet tjekker min mail, inden jeg går ud af døren. Egentlig burde jeg bare lade være. Hvis jeg kommer til jobsamtale, sender de jo alligevel ikke en mail, så ringer de.

Det er hermed besluttet: Jeg tjekker ikke min mail resten af ugen! Ha, tag den!

…Suk...

1 kommentar:

  1. Tilgengæld har du jo så imellemtiden tid til at finde på kreative indslag du kan dele med os andre og dét kan vi lide!! :o)

    Held og lykke med jagten...

    SvarSlet