Powered By Blogger

onsdag den 18. april 2012

DIY: pep børneværelset op!

Da jeg i sin tid skulle indrette juniors værelse, var jeg på jagt efter de helt perfekte ting til at peppe lidt op - og her 3 år efter er to af yndlingstingene de hjemmelavede :)

Jeg fandt en simpel træskammel i Lidl (til den nette sum af 35 kr) i ubehandlet træ. Den fik en omgang hvid grunder og en fed turkis farve, som såmænd er en farveprøve til 25 kr fra Flügger. For lige at give skamlen det sidste "pep" klippede jeg omridset af juniors hænder ud i wallstickerfolie og taadaa! 

Efter en måneds tid på værelset, fandt jeg dog på at give den en omgang spraylak, så den nu kan tørres af med en klud uden problemer :)



Sættekasser er jo yderst moderne igen, og her er mit beskedne bud :) Selve kassen er fundet på loppemarked til en flad 10'er, og igen er der brugt hvid grunder, farveprøver og wallstickerfolie :) Og derefter en omgang lak. 

Mulighederne er uendelige! Og jeg skal snart have lavet en sættekasse mere - for lillebror skal da også have en ;)




1 kommentar:

  1. Sikke en fin sættekasse - personligt er jeg lidt træt af alle de næsten ens æsker med papir.. Rigtig fin idé med folien.. Og nu har du en helt ny fast læser :-)

    SvarSlet